Logo regionálního portálu vmeziricsko.cz

Regionální zpravodajství

Kraj Vysočina vyhlašuje soutěž pro originální projekty k posílení cestovního ruchu

Ing. Jitka Svatošová, web Kraje Vysočina
čtvrtek 4.6.2020

Ilustrační foto
Autor: Petr Sázavský

dva milióny korun je Kraj Vysočina připraven rozdělit jako finanční odměnu podnikatelům a dalším subjektům, kteří připraví originální nové nebo inovované produkty v oblasti cestovního ruchu, propojující atraktivity Kraje Vysočina.

Soutěž s názvem Vysočina – nejlepší dovolená má pomoci rozhýbat regionální turistický trh po době koronavirové, dát impuls k objevování a nabídce nových zážitků, vybídnout region k propojování aktivit napříč územím a díky tomu udržet návštěvníky v regionu alespoň dvě a více nocí. „Odměnou pro každého z až dvaceti autorů nejlepších zaslaných projektů bude 100 tisíc korun, které může použít dle vlastního uvážení. Oceněné projekty pak lze využít k propagaci regionu jako celku,“ říká Iveta Fryšová, vedoucí odboru regionálního rozvoje Krajského úřadu Kraje Vysočina.

Soutěž končí 24. června 2020 a její podmínky jsou k dispozici ZDE.

Soutěž je vyhlašována ve dvou kategoriích:

  • víkendový pobyt, kdy budou hodnoceny produkty zahrnující 1-2 přenocování,
  • dovolená, kdy budou hodnoceny soutěžní produkty zahrnující 3 a více přenocování.

Kraj Vysočina, jako vyhlašovatel soutěže, si vyhrazuje na základě obdržených příspěvků případně doplnit další kategorie.

„Z předchozího monitoringu regionálního turistického trhu víme, že potenciál Vysočiny je, pokud jde o nabídku, velký. Nyní nabízíme všem hráčům na trhu důvod zabývat se propojením širokého spektra aktivit v zajímavou nabídku. Odměna je v tomto případě odpovídající motivací. Ve výsledku budou mít z této aktivit prospěch nejen poskytovatelé služeb, ale i Kraj Vysočina,“ doplňuje Iveta Fryšová.

Inovativní projekty zohledňující změnu na trhu, resp. změnu poptávky související s obdobím ovlivněným situací COVID-19, budou posuzovány podle počtu zapojených spolupracujících subjektů, podle počtu plánovaných pobytových dnů,  podle místa realizace projektu, kdy jsou bonifikována konkrétní vyjmenovaná území, zapojení regionálních producentů, např. držitelů certifikátu Vysočina regionální produkt, nebo zohlednění všech epidemiologických opatření, popř. cílení na mediální kampaň konkrétní cílové skupiny. 

Vyhlášení vítězů resp. oceněných projektů je předběžně plánováno na období prázdnin.

Byl článek zajímavý?

Udělte článku hvězdičky, abychom věděli, co rádi čtete. Čím více hvězdiček, tím lépe.

Reklama